vineri, 20 noiembrie 2020

Ultimul Sandwich

 Ultimul meu sandwich din săptămâna asta era unul "LEGENDAR"

Nimic ieșit din comun cu ingredientele folosite. Am început să prepar sandwichul, nimic ieșit din comun până acum, doar o zi normală în care prepar un sandwich de dimineață pentru că îmi era foame (normal că da). 

Am tăiat două bucăți de parizer, am uns două felii de pâine cu unt de casă, am tăiat niște ceapă și usturoi și am inceput să unesc ingredientele: am pus parizeul pe păinea unsă cu unt și am aruncat bucățile de ceapă si usturoi pe parizer, am pus a doua felie de pâine unsă cu unt si am terminat acest sandwich "LEGENDAR". 

Acest sandwich o avut un gust divin, un sandwich ca acesta merită să fie la muzeu. (Nu am avut alte idei). Acesta o fost ultimul meu sandwich.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

M2 - Tema 14 - Mesaj de avertizare