vineri, 4 noiembrie 2022

M3 - Tema 5 - Magic Garden

 Eu sunt regizorul echipei, treaba mea o fost sa coordonez echipa si sa editez poza facuta de fotograf.
In primul rand, pentru editarea pozei o trebuit sa primesc poza de la fotograful echipei, adica Mario.
Acum ca am facut rost de poza am putut sa pun poza in photoshop pentru a putea incepe editarea pozei:
Aici avem poza originala


Poza este una normala cu modelul echipei stand pe o banca in curtea scolii, langa ea este un copac mirobolant

Poza editata

Am editat poza ca sa dea mai multa nuanta la culori si a face totul mai "deschis" si mai plin de viata. Am cropat putin poza ca sa nu fie asa de mare si am intrat la adjustements pentru a umbla la Hue/Saturation si Brightness/Contrast. Eu spun ca am facut o treaba destul de decenta cu editarea pozei

Aici sunt victi- uhhh, coechipierii echipei:
Mario si Viviana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

M2 - Tema 14 - Mesaj de avertizare